perjantai 9. tammikuuta 2015

Oireita

Hellou!
Mulla on kiva fiilis, nimittäin musta tuntuu että mun mahassa alkaa vihdoin tapahtumaan jotain! 8) Vatsassa on tuntunut koko päivän semmosta repivää tunnetta, ihan kuin kiristäisi tms ja vatsa tuntuu muutenkin jotenkin kovemmalta tuolta alempaa. 

Oireita noin muuten ei ole ollut paljonkaan ja pahoinvoinneilta olen säästynyt kokonaan. Tullut varmaan äitiini, hänkään ei oksentanut kuulema kertaakaan minua odottaessa :)
Rinnat ovat kipeät, vatsaa nipistelee ja vihloo, väsymys ainakin alussa, välillä huimaa, välillä etoo, hirveä nälkä kokoajan. Siinäpä nuo oikeastaan olivat. 
Viikolla about 7 mulla hävis oireet kokonaan ja tuli jo pieni paniikkikin. Olin jo soittamassa seuraavana päivänä yksityiselle varatakseni ajan varhaisultraan mutta päätin kuitenkin odottaa, ja sieltähän ne oireet sitten palasivatkin :)
Tänään varasin sitten sen ajan sinne ensimmäiseen ultraan, vähän reilu 3viikkoa pitäisi odotella vielä. 2. helmikuuta nähdään siis toivon mukaan ensimmäistä kertaa meidän oma pieni<3 en malta odottaa! Eikä malta kyllä P:kään :') 
Nyt sitten viikonlopun viettoon! :) työviikko ohi ja huomenna lähdetäänkin vähän kattelemaan josko tuolta alennusmyynneistä löytyisi jotain kivaa ;) mulla on onneksi joululahjaksi saamani 200e lahjakortti Vero Modaan, joten siihen kauppaan ei ainakaan mene omaa rahaa :D
Koira vielä ulos ja sitten valmistautumaan saunavuoroon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti