maanantai 9. helmikuuta 2015

Elämä hymyilee

Maanantait ei yleensä ole mun lempparipäiviä, mutta tää on ollut kyllä poikkeuksellisen hyvä!
Mun mies on ollut viime lokakuusta asti työttömänä ja vihdoin ja viimein hän sai tänään puhelun samasta firmasta missä viimeksi oli että viim. 3viikon päästä alkais työt taas. Jospa tällä kertaa tipahtais vielä se vakkarisopimus, niin voitais kohta alkaa oikeesti kattelee omakotitaloja <3 Noh, siitä ei kannata vielä innostua mut jokatapauksessa; oon niin ilonen! Vihdoin asiat alkaa järjestymään tuoltakin osiolta.
Tänään oli myös vapaapäivä joten oon koko päivän melkein kattellu Pretty Little Liarsia <3 Oon aina silloin tällön kattonu sitä teeveestä ja joka kerta oon sanonu et nyt alan seuraamaan tätä sarjaa kun on niin hyvä, mut koskaan en osu tv:n ääreen oikeeseen aikaan, oikeestaan kaikki ohjelmat menee nykyään ohi, paitsi salkkarit :') 
Tänään sain myös myytyä meidän vanhan ällösohvan pois ja huomenna tulee uusi ihana löhösohva<3 
Tämmönen, paitsi mustanharmaalla kankaalla<3

Tänään on kaikenlisäksi 12raskausviikkoa takana päin, huomenna katsotaan onko kaikki mennyt hyvin. Nimittäin aamulla 9.30 olis aika np-ultraan :) tätä onkin odoteltu!

Mulla on alkanut hirveät alaselkäkivut. Tai oikeastaan niitä nyt on ollut kokoajan mutta eilen oli niin pahat että oksat pois! Hyvä että pystyin alakaapeista ottamaan mitään tai mennä istumaan tms. Nuo selkäkivut taisi olla ensimmäinen oire, mistä ylipäätään osasin arvella raskautta ennen plussaa. Tänään sitten varasin ajan ortopedille keskiviikoksi, jospa hänellä olisi jotain kerrottavaa. Mulla on siis hirmunen notkoselkä ja olis kiva jos sitä pääsis jotenkin hoitamaan pois, meinaan jos tässä vaiheessa raskautta on jo noin kovat kivut niin entäpä sitten kesällä loppuraskaudessa! kauhistuttaa jo nyt.
Nyt lisää Valehtelevia viettelijöitä! ;) --->

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti